Wednesday, August 29, 2012

Ashley Benson pratar om Spring Breakers


Ashley Benson gjorde en intervju med Just Jared där de bland annat pratade om Spring Breakers och Selena. Läs vad hon sa nedan:

Kommer du och ditt team att gå till filmfestivalen i Venedig? 
Ja, vi kommer till Venedig i slutet av månaden för festivalen och sedan till en festival i Toronto. Så filmen kommer släppas snart. Kan inte vänta! 
Har du sett filmen? 
Ja, såg jag den och tycker att den är helt fantastisk, men jag kan inte vänta att få se andra människors reaktioner? Jag är så exalterad! 
Vad gjorde du, Selena Gomez och Vanessa Hudgens för skoj när ni inte filmade? 
Vi filmade i Florida och det var ganska irriterande. Vi filmade i en stad som hade mycket få ställen att gå till, och det var mest för äldre. Så vi åt middag i våra hotellrum. Vi filmade under helgen så vi hade inte mycket fritid. Men vi hittade en riktigt cool affär dit jag gick flera gånger med Vanessa. 
Kände du dig obekväm att stå så länge i bikini? 
Ja, jag blev super nervös när jag läste manuset till filmen. Så jag pratade med Harmony om det och han sa "Du behöver inte oroa dig. Ni är studenter i filmen och ingen har en perfekt kropp!" Han ville att vi skulle vara berusade hela tiden, och ville inte att vi skulle ha perfekta kroppar. 
Det verkar som att din oro försvann då?
Ja, så när vi gick var på inspelningarna, kände jag mig mer självsäker. Jag menar när du är i en bikini, är du orolig för att folk pratar om det och du vet om det, men Harmony fick oss att känna oss väldigt bekväma. En annan bra sak var att jag, Vanessa, Selena och Rachel var väldigt bekväma med varandra och ingen av oss kommenterade, eller försöker se super smala ut. Vi tänkte "Vi bryr oss inte om att vi inte är perfekta, eftersom vi inte är perfekta". Det var bra... 
Var du vän med någon innan filmen?
Selena och jag var vänner sen innan och jag har känt Vanessa länge men vi har aldrig gått ut tillsammans. Rachel träffa jag på inspelningen. I filmen verkar det som vi känt varandra i flera år. Detta var den roligaste filmen jag någonsin gjort. Jag menar, vi är kom väldigt nära varandra.

No comments:

Post a Comment